کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک زیبایی چیست؟
کلینیک زیبایی چیست

خدمات زیبایی کلینیک

همه ما میدانیم مراقبت از پوست و خدمات درمانی در خط مقدم کلینیک های زیبایی و سالن های زیبایی هستند. کلینیک زیبایی چیست؟ در کلینیک های زیبایی خدمات زیبایی و درمانی توسط پزشک و کادر درمانی آموزش داده شده ارائه می شود. معنی کلینیک زیبایی چیست با داشتن مجوز برای آن تعریف میشود. کلینیک های زیبایی طیف وسیعی مسائل پزشکی و زیبایی پوست را پوشش می دهند. خدمات زیبایی کلینیک ها شامل انوع لیزر، جوانسازی پوست صورت و بدن، لاغری و… می باشد که در ادامه مقاله با توضیحات لازمه آن ها را پوشش داده ایم.

انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟

خدمات کلینیک زیبایی چیست و تنوع خدمات کلینیک زیبایی: یکی از مهمترین خدمات کلینیک زیبایی مشاوره و خدمات منظم پزشکی است، در هر کلینیک زیبایی، مشکلات پوستی و بیماری های پوستی تشخیص داده می شود و برای مشکلات درمان هایی مبتنی بر تجهیزات پزشکی، جراحی و تزریقات ارائه می شود. مشاوره متخصص زیبایی در کلینیک زیبایی باید به گونه ای باشد که از مشکلات پوستی دیگر تا حد امکان جلوگیری کند و مشکلات و بیماری های پوستی را به حداقل برساند.

خدمات کلینیک های زیبایی بسته به نوع مجوز و نوع تجهیزات متفاوت است. خدمات قابل ارائه در یک کلینیک زیبایی شامل بخش جراحی، تزریقات و تجهیزات پزشکی می باشد. هر کلینیک بسته به هزینه و نوع سرمایه گذاری خود می تواند هر یک از این خدمات را به صورت جداگانه یا با هم ارائه دهد.

· لیزر موهای زائد

خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک های زیبایی از مهمترین بخش های کلینیک زیبایی است. بسیار از خانوم های و آقایان امروزه دغدغه حذف موهای زائد بدن خود را دارند، به همین دلیل بخش لیزر موهای زائد می تواند بدون ریسک برای شما درآمد زایی داشته باشد. انواع دستگاه های لیزر موهای زائد به بازار عرضه شده اند و هر کلینیک زیبایی با توجه به تحقیقات خود و مقدار هزینه پرداختی برای تجهیز کردن لاین لیزر موهای زائد کلینیک خود یک دستگاه را انتخاب می کند. اگر شما به تازگی می خواهید کلینیک خود را راه اندازی کنید حتما خدمات لیزر موهای زائد را پوشش دهید.

· لیزر پاک کننده تاتو

همانطور که میدانید تاتو یکی از پرطرفدار ترین روش های زیبایی در جهان امروز است، تاتو مواد رنگی را در زیر پوست قرار می دهد و باعث تغییر رنگ پوست می شود. برخی برای ابرو، لب و حتی کشیدن شکل هایی روی بدن از تاتو استفاده می کنند. ممکن است مخاطبان این روش زیبایی از عملیات بعد تاتو خود راضی نباشند و خواستار پاک کردن و از بین بردن این تاتوهای باشند. به خاطر همین نیاز تجهیزات برای پاک کردن تاتو تولید شده اند. انواعی از دستگاه های پاک کننده تاتو برای پاک کردن رنگ های مختلف تاتو وجود دارند که شما از بین این همه دستگاه باید بهترین دستگاه را برای ارائه بهترین خدمات به کلینیک خود اضافه کنید.

خدمات کلینیک زیبایی

· پاکسازی پوست

پاکسازی پوست باعث طراوت و سلامت پوست می شود. با وجود آلودگی هوا و اهمیت تمیز بودن پوست، بسیاری از مردم به دنبال پاکسازی پوست خود هستند. پس یکی دیگر از خدماتی که می توانید در کلینیک زیبایی ارائه دهید پوشش یکی از دستگاه های پاکسازی پوست می باشد. هر کلینیکی برای پاکسازی پوست مراجعه کنندگان خود از روش ها و دستگاه های مختلفی استفاده می کنند، کلینیک زیبایی شما باید بهترین نوع این خدمات را ارائه دهد تا مشتریان خود را از دست ندهید و برای انجام دوباره پاکسازی پوست به کلینیک شما مراجعه کنند.

· جوانسازی پوست

جوانسازی پوست یعنی هر درمانی که پزشک برای بازگرداندن پوست شما از هر گونه آسیبی انجام می دهد، محصولات پوستی و دستگاه های جوانسازی در راه درمان پوست شما کمک می کند با گذشت زمان و بالا رفتن سن پوست خاصیت الاستیکی خود را از دست می دهد، به همین دلیل لاین جوانسازی برای افراد با سن متوسط بسیار پرطرفدار است. تجهیزات لاین جوانسازی آنقدر متفاوت است که برای تجهیز کردن کلینیک خود در این لاین حتما باید از مشاوره و متخصص راه اندازی کلینیک زیبایی کمک بگیرید.

· لاغری و عضله سازی بدن

یکی از دغدغه های اصلی امروزه مردم در هر کشوری لاغری است! به همین دلیل لاین لاغری، لاین ثابت کلینیک های زیبایی است. لاغری و عضله سازی یکی دیگر از لاین های کلینیک زیبایی می باشد، که این لاین با جراحی یا دستگاه های لاغری پوشش داده می شود. برای لاین لاغری کلینیک زیبایی خود حتما از قبل تحقیقات لازم و طرفدار های این لاین را بررسی کنید و سپس اقدام به تجهیز کردن کلینیک زیبایی خود بپردازید.

در رفرنس خارجی می توانید اطلاعات بیشتری درباره کلینیک زیبایی چیست؟کسب کنید.

ویژگی های استاندارد یک کلینیک زیبایی چیست؟

یک کلینیک زیبایی مناسب، یک کلینیک مراقبت از پوست و زیبایی است که تمام استانداردهای بین المللی یک کلینیک زیبایی را رعایت کند. برخی از این استاندارد ها عبارت اند از:

  • وجود یک متخصص پوست و زیبایی برای معاینه و مشاوره
  • مرکز کلینیک زیبایی مجهز به مدرن ترین دستگاه های و تجهیزات زیبایی باشد.
  • در بالاترین حد بهداشتی قرار داشته باشد و به هر مشتری تجهیزات یک بار مصرف بدهد.
  • هیچ توصیه بی رویه و غیر ضروری به مخاطبان خود پیشنهاد ندهد.
  • کلینیک زیبایی که نمونه کارهای خود را در فضای مجازی نشان دهد.
  • دارای مجوز بهداشت و تاسیس کلینیک زیبایی باشد.

برای راه اندازی کلینیک زیبایی حتما مقاله مشاوره راه اندازی کلینیک زیبایی در 5 گام را مطالعه کنید.

تفاوت سالن زیبایی و کلینیک زیبایی چیست؟

تفاوت کلینیک زیبایی و سالن زیبایی

سالن های زیبایی گرایش پزشکی ندارند و نیازی به وجود یک پزشک زیبایی ندارند، سالن های زیبایی خدماتی مثل مراقبت از مو، ناخن، پوست و روش های زیبایی مثل آرایش پوست را پوشش می دهند. توجه داشته باشید خدمات زیبایی در سالن زیبایی، درمانی نیست درحالی که در کلینیک های زیبایی خدمات زیبایی درمانی و دائمی هستند. نکته قابل توجه در خدمات سالن های زیبایی آن است که بسیاری از سالن های زیبایی بدون مجوز و پزشک متخصص برخی از خدمات درمانی کلینیک های زیبایی را برای درآمد زایی بیشتر ارائه می دهند. درحالی که این خدمات بدون نظارت یک پزشک متخصص تاثیر منفی روی پوست و موی شما دارد.

در سالن های زیبایی خدمات آرایشگری مثل میکاپ، مانیکور و پدیکور، رنگ مو، خدمات ابرو و موژه، تاتو و…انجام می شود و در کلینیک های زیبایی خدمات درمانی_زیبایی به صورت تخصصی برای صورت و بدن شما انجام می شود. تنها شباهت کلینیک زیبایی و سالن زیبایی این است که با گذشت زمان هر دو پیشرفته در ارائه خدمات زیبایی پیشرفته تر می شوند. برخی از سالن های زیبایی خدمات جوانسازی را در سالن خود انجام می دهند که ممکن است بدون وجود پزشک برای مراجعه کننده دچار مشکل شود، پس اگر میخواهید لاین جوانسازی را راه اندازی کنید بهتر است به فکر راه اندازی کلینیک زیبایی باشید.

خلاصه مطالب

در پاسخ کلینیک زیبایی چیست باید بگوییم هر کلینیکی که با داشتن مجوز های مورد نیاز کلینیک زیبایی خدمات انجام می دهد را کلینیک زیبایی گویند. بعد از پاسخ به کلینیک زیبایی چیست، وجود چه خدماتی در کلینیک های زیبایی جای سوال دارد! در کلینیک های زیبایی خدماتی مثل لیزر موهای زائد، پاکسازی پوست، جوانسازی و… قابل ارائه می باشد. شما با توجه به درخواست های مخاطبان خود می توانید انواعی از لاین های کلینیک زیبایی را در کلینیک خود پوشش دهید. کلینیک های زیبایی یکی از مراکز شلوغ زیبایی می باشد که با مجوز های مربوطه شروع به کار کرده است. به همین دلیل اعتماد دنبال کنندگان زیبایی را به خود جلب کرده است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ستاره
ستاره
5 ماه قبل

کدوم یکی از از خدمات بالا سرمایه کمتری می خواهد؟

دکتر رضایی
دکتر رضایی
5 ماه قبل

برای تاسیس کلینیک زیبایی چه مراحلی باید طی کنیم؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x