کاربرد های لیزر co2 فرکشنال

کاربرد های لیزر co2 فرکشنال
دستگاه لیزر co2

معرفی دستگاه لیزر co2

در حال حاضر، بسیاری از درمان های موثر برای مراقبت از پوست وجود دارد. که علائم پیری را کاهش داده و وضعیت پوست را بهبود می بخشد. این درمان‌ها از استفاده از کرم‌های موضعی ساده تا روش‌های واقعی که می‌توان برای بهبود وضعیت پوست انجام داد، متغیر است.

درمان‌های لیزری، به‌ویژه، گزینه‌های بسیار محبوبی برای مراقبت از پوست هستند و فناوری مورد استفاده در درمان‌ها همچنان در حال تکامل است و پیچیده‌تر و مؤثرتر می‌شود.وقتی صحبت از مراقبت از پوست می شود، هدف همیشه حفظ پوستی بدون لک، درخشان و جوان است. این امر به ویژه در مورد پوست صورت ما با افزایش سن صادق است.

به هر حال، چهره ما اولین چیزی است که دیگران ممکن است در مورد ما متوجه شوند، بنابراین پوست نقش مهمی در احساس ما در مورد تعاملات اجتماعی خود با دیگران دارد.

 

برای خرید لیزر co2 فرکشنال کلیک کنید

کاربرد های لیزر co2 فرکشنال

 

درمان های لیزری

درمان های لیزری، اگرچه تهاجمی تر از بسیاری از گزینه های مراقبت از پوست موضعی هستند، به طور فزاینده ای محبوب هستند. فناوری لیزر می تواند تعدادی از بیماری های پوستی را درمان کند. یکی از جدیدترین گزینه‌ها لیزر CO2 فرکشنال از پیشرفته‌ترین فناوری لیزر درمانی احیای پوست استفاده می‌کند و نشان داده شده است که نتایج شگفت‌انگیز ضد پیری را برای بیماران مراقبت از پوست ایجاد می‌کند.

در واقع، مطالعات ثابت می کند که درمان CO2 نه تنها اثرات پیری را بر روی پوست کاهش می دهد، بلکه علائم موجود پیری را نیز معکوس می کند. ابتلا به آکنه اغلب در روزهای بزرگ زندگی شما سر راهتان قرار می گیرد چه مورد انتظارترین مصاحبه شغلی شما یا اولین قرار ملاقات با کسی که دوست دارید.

آکنه علاوه بر اینکه باعث ایجاد احساس ناامنی در شما می‌شود، می‌تواند به شما صدمه بزند و در بدترین موارد، علائم و قرمزی سرسخت به جا بگذارد.خوشبختانه، مجبور نیستید با اسکارهای ناخوشایند زندگی کنید. امروزه درمان هایی وجود دارد که می تواند آنها را از بین ببرد و صورت شما را بدون جوش و بی عیب و نقص نگه دارد.

 

رفع مشکلات پوستی

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه می تواند مشکلات پوستی شما را حل کند بیشتر بدانید؟ برای شروع، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد لیزر CO2 فراکشنال بدانید. از این روش گرفته تا مزایا و حتی درمان پس از مراقبت ارائه شده است.لیزر CO2 فرکشنال نوعی درمان پوستی است.

که توسط متخصصین پوست یا پزشکان برای کاهش ظاهر اسکارهای آکنه، چین و چروک های عمیق و سایر ناهنجاری های پوستی استفاده می شود. این یک روش غیر تهاجمی است. که از لیزر مخصوصاً از دی اکسید کربن برای برداشتن لایه های خارجی پوست آسیب دیده استفاده می کند.لیزر CO2 فرکشنال برای افرادی که دوست دارند.

ظاهر اسکار آکنه، خطوط ریز، رنگدانه ها و سایر بیماری های پوستی ذکر شده. در بالا را به حداقل برسانند، ایده آل است. اما نکته ای که وجود دارد این می باشد. که متأسفانه لیزر CO2 فرکشنال برای همه مناسب نیست.

 

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال چگونه باعث جوانسازی صورت و واژن می شود ؟

CO2 فرکشنال با هدف قرار دادن نواحی مسن و آسیب دیده. با پرتوهای لیزر یا ستون هایی که به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند. پوست را جوان می کند. این عمل باعث تحریک تولید کلاژن در بدن و رشد سلول های جدید و سالم پوست می شود. فرکشنال تنها پوست آسیب دیده را هدف قرار می دهد.

بدون اینکه بر بافت های اطراف تأثیر بگذارد. تا روند بهبودی پوست را بهبود بخشد. و از دوره های بهبودی طولانی جلوگیری کند. با استفاده از لیزر CO2 می توان جوانسازی و روشن سازی واژن را نیز انجام داد .این دستگاه دارای پرورپ های جوانسازی واژن می باشد.

که با استفاده از گاز CO2 ، افتادگی و پیری واژن را برطرف می کند. همچنین برای تنگ سازی دهانه واژن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کاربرد های لیزر CO2 فرکشنال چیست ؟

  • لک های تیره روی پوست که هایپرپیگمنتیشن نام دارند با استفاده از این روش رفع می شوند.
  • برطرف کننده چین و چروک های سطحی و عمیق.
  • درمان جوش ، آکنه و جای زخم و سوختگی.
  • افتادگی و شل شدن پوست را برطرف می کند و سبب لیفت می شود.
  • تایتنیگ و وایتنیگ واژن.
  • رفع منافذ باز و جای جوش هایی که از دوران بلوغ به جا مانده است.
  • باعث تحریک کلاژن می شود و به این ترتیب سلولهای جدید و سالم رشد می کنند که سبب جوانسازی می شود.

 

لیزر CO2 برای چه مواردی استفاده می شود؟

برای جوان سازی پوست در سطح جهانی استفاده می شود. مشکلات رنگ را اصلاح می کند، خطوط ریز را از بین می برد و پوست را سفت می کند و به کل صورت ظاهری جوان تر و با طراوت می بخشد. اگرچه بیشتر برای درمان صورت استفاده می شود، اما لیزر CO2 می تواند برای بهبود پوست گردن، سینه، بازوها و دست ها استفاده شود.

همچنین اغلب با روش های جراحی لیفتینگ ترکیب می شود. اگر لیفت صورت یا لیفت گردن به تنهایی انجام شود. اغلب با ظاهر لیفت شدهجدیدتر مطابقت ندارد. و باعث می شود که “تمام” به نظر برسد. با جوانسازی پوست همزمان با جراحی، نتیجه نهایی بسیار طبیعی تر است.

 

تفاوت لیزر CO2 با لیزر CO2 فرکشنال در چیست ؟

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است تفاوت این دو متد با یکدیگر می باشد .زمانی که لغت فرکشنال به گوشمان می خورد منتظر یک تکنولوژی خاص هستیم. و انتظار دیگری از درمان پیدا می کنیم. فرکشنال به معنای نقطه نقطه می باشد. و در این روش انرژی یا لیزر در نقطه هایی با فاصله عرضی و طولی مشخص می شود .

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال دارای طول موج های مشخصی می باشد. که لیزر را به صورت نقطه ای روی سطح پوست به جا می گذارد . در این روش فاصله بین نقطه ها بسیار مهم می باشد . زیرا برطرف کننده تمامی نیاز های پوست است.

و علاوه بر زیبایی و جوانسازی بسیاری از مشکلات را نیز برطرف می کند. و در حوزه پزشکی نیز کاربرد بسزایی دارد. با خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال که به نسبت گران می باشد.

می توانید برگشت سرمایه و سود دهی فوق العاده ای داشته باشید. جهت مشاوره میتوانید با کارشناسان سینوهه در ارتباط باشید.

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x