کاربرد هایفو واژینال

کاربرد هایفو واژینال

کاربرد هایفو واژینال 

متأسفانه ، تغییراتی که به دلیل روند پیری تجربه می کنید تنها محدود به نواحی قابل مشاهده بدن شما نیست.

پس از سن خاصی ، بسیاری از زنان متوجه نگرانی‌های جدیدی در ناحیه صمیمی خود می شوند ، زیرا از دست دادن کلاژن و سستی پوست بر ظاهر ناحیه واژن تأثیر می گذارد.

با افزایش سن استحکام کلاژن درون واژن کاهش می یابد همینطور الاستین در این قسمت خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد

لبه‌های واژن با افزایش سن یا زایمان کشیده می شوند و بیرون از دهانه واژن بیرون می زنند.

نوسانات هورمونی ، از جمله کاهش استروژن که در دوران یائسگی رخ می دهد ، همچنین می تواند منجر به  نازک شدن دیواره‌های واژن شود.

برای مدت طولانی ، زنان معتقد بودند که فقط باید با این تغییرات به عنوان بخشی اجتناب ناپذیر از روند پیری زندگی کنند که نمی توانند آن را معکوس کنند. امروز دیگر این حقیقت ندارد.

این تحولات مربوط به سن می تواند منجر به بسیاری از علائم ناخوشایند مانند خشکی واژن ، ناراحتی در حین مقاربت و بی اختیاری ادرار برای بسیاری از زنان شود.

اما چاره چیست چطور می تواند سلامتی و شادابی بافت واژن را بهبود بخشید در این مقاله برای شما کاربرد هایفو واژینال را خواهم گفت

می توانید با روشی غیر از جراحی و بدون هیچگونه درد و ناراحتی این مشکل را برطرف کنید

دستگاه هایفو با هندپیس واژینال که دارای امواج اولتراسوند می باشد در بازسازی الاستین پوست و سفت شدن آن بسیار موثر است

خانم‌ها با بالا رفتن سن باید در زندگی خود مشکلات زیادی را پشت سر بگذارند

نوساناتی در وزن ، زایمان ، فیزیک و تغییرات سلامتی بعد از زایمان و البته یائسگی وجود دارد. بسیاری از این شرایط می تواند باعث از بین رفتن قدرت ماهیچه های واژن و ضعیف شدن پوست اطراف آن شود.

که این موضوع می تواند اعتماد به نفس زنان را از بین ببرد و مانع زندگی روزمره آنها شود

این می تواند بر عملکرد کار ، موقعیت های اجتماعی و روابط نیز تأثیر بگذارد.به همین دلیل است که هایفو واژینال یک فناوری انقلابی را توسعه داده است

که ماهیچه‌های خسته واژن و اعتماد به نفس زنان را بازیابی می کند

سفت شدن واژن با هایفو درمانی است که نه زمان می برد و نه حتی درد زیادی را لازم است که تجربه کنید بسیار سریع اتفاق می افتد

ماهیچه‌های شل را سفت می کند ، پوست اطراف را بلند می کند و بسیاری از مشکلات را برطرف می کند

عروق خونی را تحریک می کند بنابراین بافت‌ها به سلامت باز می گردند

نتایج بلافاصله پس از اولین جلسه قابل مشاهده است. فقط در 2 تا 3 جلسه طی سه ماه ، واژن دوباره جوانی خود را به دست می آورد و به زنان سلامتی و زندگی خود را باز می گرداند.

درمان های غیرجراحی جوانسازی واژن به یک گزینه بسیار محبوب برای کمک به زنان برای رفع بسیاری از نگرانی های زیبایی و عملکردی در مناطق صمیمی خود تبدیل شده است.

جوانسازی واژن با هایفو می تواند بسیاری از علائم مرتبط با تغییرات واژن و نواحی اطراف آن را که ناشی از بچه دار شدن ، یائسگی یا روند پیری است ، کاهش دهد.

از کاربرد هایفو واژینال می توان به این نکته اشاره کرد که این روش حتی به اندازه کافی ایمن است که فقط شش هفته پس از زایمان و بین حاملگی ها انجام شود.

در حین درمان هیچ گونه برش ، بیهوشی یا درد ندارد.بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل به شیوه زندگی عادی خود بازگردند. اما ، بدون ورزش شدید یا فعالیت جنسی فقط به مدت 24 ساعت.

 

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x