تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت
تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

تفاوت لیزر تیتانیوم و الکساندرایت

کمتر کلینیک زیبایی ای را پیدا می کنید که خدمات لیزر موهای زائد را داخل مرکز خود ارائه ندهد و تقریبا می توانیم بگوییم که 90 درصد از مطب ها و کلینیک های زیبایی حداقل یک دستگاه لیزر موهای زائد دارند . اکثر افراد به دلابل مختلفی به دنبال رهایی از دست موهای زائد خود در ناحیه های مختلف بدن خود هستند که از عمده این دلایل می توان به احساس خجالت و از دست رفتن اعتماد افراد اشاره کرد . برای همین هم است که تولید کننده های مختلفی در سرتاسر جهان اقدام به تولید انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کرده اند تا بتوانند نیاز کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر و در نهایت افرادی که به دنبال رفع موهای زائد خود هستند را برآورده کنند . برای طراحی و تولید دستگاه لیزر موهای زائد روش های مختلفی با متد های متفاوتی وجود دارد که باعث می شود تا تنوع این تجهیزات زیاد شود و مدل های مختلفی از آن وجود داشته باشد . از برترین مدل هایی که در ایران وجود دارد می توان به دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم و دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت اشاره کرد که جزو قوی ترین لیزر ها و در عین حال محبوب ترین لیزر ها هستند .   لیزر تیتانیوم بهتره یا الکس  

دستگاه لیزر تیتانیوم :

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم توسط شرکت آلما تولید شده است و جزو دستگاه های لیرزی است که در ایران بسیار نتیجه دهی و اثربخشی داشته است . دلیل این اثربخشی بینظیر هم طراحی فوق العاده لیزربار دستگاه است که می تواند هر سه طول موج 755 نانومتر یا الکس و 810 نانومتر یا دایود و 1064 نانومتر یا ان دیاگ ساطع کند . سه طول موج بودن دستگاه به اپراتور شما کمک می کند تا همه ی کلاینت ها یا مراجعه کنندگان کلینیک شما را با هر طیف رنگی ای که باشند از پوست سفید گرفته تا پوست تیره جذب و لیزر کنند . همانطور که می دانید ایران کشوری چند اقلیم است که در آن همه ی تایپ های پوستی یافت می شوند پس کلینیک های زیبایی باید دستگاهی را خریداری کنند تا بتوانند هر طیف پوستی ای را لیزر کنند و موهای زائد را در هر ناحیه ای از بین ببرند . نکته دیگری که در دستگاه لیزر تیتانیوم وجود دارد سیستم خنک کنندگی بینظیر این دستگاه است که دو فاکتور بسیار مهم را برای شما به وجود میاورد که باعث یک مزیت رقابتی برای شما می شود . اولین نکته این است که چیلر قدرتمند لیزر سوپرانو تیتانیوم باعث می شود درد مراجعه کننده ای که به دنبال لیزر کردن موهای زائد خود هستش از بین برود و یا حداقل تا حد قابل تحمل کاهش یابد . حتما می دانید که انرژی لیزر با سوزاندن فولیکول مو در بدن باعث از بین رفتن موهای زائد می شود و خب طبیعی است که همراه با درد باشد . اما نسل جدید دستگاه های لیزر موهای زائد مثل لیزر تیتانیوم با یک فناوری فوق العاده پیشرفته و جذاب باعث کاهش درد شده است و این فناوری سیستم خنک کنندگی می باشد . چیلر دستگاه دمای سطح پوست را تا منفی 18 درجه پایین می آورد و پوست را کاملا سر می کند و این بی حسی موضعی باعث می شود تا درد سوختدن فولیکول مو یا همان لیزر کردن موهای زائد در هر ناحیه ای بدون باشد . که این فوق العاده است و لبخند رضایت را روی لب های مشتریان شما می آورد که باعث افزایش اعتبار کلینیک شما و جلو افتادن شما در بین کلینیک های منطقه می شود و همینطور مراجعه کننده ای که بدون درد لیزر شده است مطعمنا مرکز زیبایی و لیزر شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند .  

دستگاه لیزر الکساندرایت :

خب همه می دانیم که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا محبوب ترین دستگاه لیزر در جهان و همینطور در کشور  عزیزمان ایران است که باعث می شود تا که اکثر کسانی که می خواهند موهای خود را لیزر کنند به کلینیک هایی مراجعه کنند که لیزر الکساندرایت را دارد . مهمترین نکته ای که در رابطه با این دستگاه می توان اذعان داشت که بسیار خوب است غیر تماسی بودن دستگاه است که باعث می شود ژل یا هر ماده ای که برای رسانش استفاده می کنیم حذف شود و دیگر به آن نیازی نباشد . اما لیزر کندلا تک طول موج است و فقط می توان یک راد داشته باشد که معمولا در این دستگاه ها از راد الکس استفاده می کنند که شاهد ساطع شدن طول موج 755 نانومتر هستیم . خب طبیعی است که هر چیزی بخاطر کیفیت محبوب می شود و این دستگاه نیز دلیل موفقیت و محبویت بالای خود را مدیون اثربخشی بسیار بالا و مناسبی است که برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورد . ولی همانطور که می دانید طول موج 755 نانومتر یا همان الکساندرایت بیشتر برای افرادی مفید است که طیف رنگی پوست آن ها روشن باشد و افرادی که یکم گندمگون یا تیره هستند خیلی از این دستگاه نتیجه نمی گیرند . اما جدیدا شاهد این بوده ایم که کندلا لیزر هایی با دو راد تولید کرده اند که سبب می شود تا در یک زمان هم از طول موج 755 نانومتر الکس استفاده شود و همینطور از طول موج بالا تری یعنی 1064 نانومتر ان دیاگ . خب همانطور که گفته لیزر الکساندرایت از نظر جوابدهی بسیار عالی و مناسب است اما نکته ای که باید در رابطه با این دستگاه به آن توجه کنید قیمت بسیار بالای آن است . البته که اگر از نظر بودجه در شرایط مناسب و خوبی به سر می برید و بازگشت سرمایه برای شما و کلینیک شما در اولویت نیست و سرمایه گذار صبوری هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در خرید لیزر الکس خود ذره ای تردید نکنید . اما اگر به دنبال خرید دستگاه لیزری به صرفه با اثربخشی بالا ولی در عین حال با قیمت مناسب هستید شاید بهتر باشد بیشتر فکر کنید تا بتوانید سرمایه گذاری هوشمندانه تری داشته باشید و با کمترین هزینه بهترین دستگاه را برای کلینیک زیبایی خود تهیه کنید .  

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتره یا الکس ؟

خب در بالا به این بیان ویژگی های مختلف هر یک از دستگاه هایی که جزو محبوب ترین دستگاه های برای انجام لیزر موهای زائد در میان مردم هستند پرداختیم و حالا هر کدام از آن ها را به خوبی می شناسید . اما اگر بخواهیم این دو غول لیزر را با یکدیگر مقایسه کنیم و یکی را به عنوان برترین دستگاه خذف موهای زائد معرفی کنیم باید چند نکته مهم را با بیان کنیم . اول اینکه لیزر سوپرانو تیتانیوم الما جزو لیزر های تماسی یا رولی یا کانتکت هستند و این بدان مناست که حتما در حین استفاده از این دستگاه باید از ماده ای استفاده کنیم تا رسانش را به طور کامل به وجود بیاورد . این ماده معمولا ژل اولتراسوند است که خلا بین سر هندپیس و بدن را از بین می برد و باعث می شود تا اشعه های لیزر هموار تر و درست تر و یکنواخت پرتاب شوند که در نتیجه شاهد اثربخشی بهتر باشیم . اما لیزر الکساندرایت جزو لیزر های غیر تماسی یا شاتی یا نان کانتکت هستند که در هنگام لیزر کردن نیازی به داشتن ماده ای که رسانش را تکمیل کند نمی باشد . اصلا سر هندپیس با پوست تماسی برقرار نمی کند و با یک فاصله معین اشعه های لیزر را پرتاب می کند و مو  و فولیکول مو را از بین می برند هر کدوم از این دستگاه ها مزیت های به خصوص خود را دارند و بدی های خود که این باعث می شود تا نتوانیم با اطمینان بگوییم که کدام یک از این دو دستگاه بهتر هستند . اما نکته حایز اهمیت این است که اگر شرایط بودجه ای شما اجازه می دهد حتما داخل کلینیک زیبایی خودتان از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده کنید . اما اگر اینگونه نیست و به دنبال یه دستگاه با قیمت مناسب ولی با اثربخشی خوب و بالا هستید به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا خرید لیزر سوپرانو خود را نهایی کنید .
2.3 4 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x