تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد
تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای بهترین نتیجه

آیا برای شما هم تعداد جلسات لیزر موهای زائد سوال است؟ پس حتما این مقاله را بخوانید! عملکرد لیزر موهای زائد به این گونه می باشد که نور لیزر هر موی تیره ای را میسوزاند و با حرارت موها، فولیکول های مو آسیب می بیند و از بین می رود. هر کدوم از موهای زائد بدن  دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند که در یک زمان مشخص بیشتر موها در حالت رشد قرار دارند.

زمانی که شما برای لیزر موهای زائد می روید اگر در هنگام لیزر موهای زائد در حالت استراحت باشند بنابراین لیزر روی آن ها تاثیر ندارد، به همین دلیل برای از بین بردن همه موهای زائد نیاز به تعداد جلسات لیزر با فاصصله معین دارید، که معمولا این تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین 6 تا 8 جلسه برای بیشتر مراجعه کنندگان می باشد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد فول بادی

به طور کلی برای 90 درصد مراجعه کنندگان تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین شیش تا هشت جلسه برای هر ناحیه از بدن طول میکشد تا موهای زائد از بین برود. و چرخه این شیش تا هشت جلسه به صورت زیر است:

  • جلسه اول: موهای زائد بعد از جلسه اول به طوری که میتوانید مشاهیده کنید ریزش میکند
  • جلسه دوم: موهای زائد خیلی کم رشد می کنند
  • جلسه سوم: موهای شما همچنان خیلی کم رشد میکند و اگر هم رشد کند موهای نازک هستند.
  • جلسه چهارم:موهای زائد بدن به شدت کمتر رشد میکند، به طوری شاید دیگر نیاز به شیو نداشته باشید.
  • جلسه پنجم: به احتمال زیاد بعد از گذشت این تعداد جلسات لیزر موهای شما دوباره رشد میکند.
  • جلسه شیشم: در این جلسه هم موهای زائد خیلی کم رشد میکند.
  • جلسه هفتم: تعداد رشد موهای زائد خیلی خیلی کم می شود.
  • جلسه هشتم: بعد از گذراندن این تعداد جلسات لیزر موهای زائد، بعد از شیش تا یک سال نیاز به تمدید لیزر موهای زائد دارید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

فاصله بین تعداد جلسات لیزر موهای زائد

فاصله بین تعداد جلسات لیزر موهای زائد معمولا به نوع دستگاه انتخابی شما، ناحیه ای که میخواهید لیزر کنید و نوع پوست شما بستگی دارد. به همین دلیل است که قبل از انجام لیزر باید پزشک کلینیک باید پوست شما را مورد بررسی قرار دهد و این فاصله زمانی بین تعداد جلسات لیزر را برای شما مشخص کند. معمولا همه افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارند، در جلسات اول  فاصله 30 روزه را بعد از هر جلسه باید برای لیزر موهای زائد بروند. و در جلسات پایانی این فاصله زمانی هر 45 روز یکبار می باشد. حواستان را جمع کنید که این فاصله زمانی برای نتیجه گیری حتما باید رعایت شود!

سوالات متدوال درباره تعداد جلسات لیزر

در مطالب بالا سعی شده درباره تعداد جلسات لیزر موهای زائد و فاصله بین این جلسات به طور کامل صحبت کنیم. اما با این حال چندین سوال که ممکن است برای اطمینان بیشر برای شما پیش آید را به طور جداگانه در مطالب زیر آورده ایم. در صورت هرگونه سوالی برای ما کامنت بگذارید یا با ما تماس بگیرید.

  • زمان شارژ لیزر موهای چقدر است؟

بعد از گذراندن تعداد جلسات لیزر موهای زائد مشخص شده برای لیزر موهای زائد بدن، ممکن موهای زائد خیلی کمی در برخی از ناحیه های بدن رشد کند که برای از بین بردن آن ها بعد از این تعداد جلسات شما وارد جلسات شارژ لیزر موهای زائد میشوید. که این فاصله شارژ لیزر موهای زائد با توجه به نوع پوست شما بین شیش ماه تا یک سال می باشد.

  • بین تعداد جلسات لیزر موهای زائد چند بار مجاز به شیو هستیم؟

همانطور که میدانید شیو موهای بدن باعث ضخیم شدن موها میشود و چون لیزر موهای زائد روی موهای ضخیم تر تاثیر بیشتری دارد پس شیو کردن در طول فاصله تعداد جلسات لیزر به نتیجه گیری بیشتر شما کمک می کند. بنابراین حتما در بین جلسات لیزر شیو کنید. حالا با توجه به رشد موهای خود هر زمان که نیاز شد اقدام به شیو موهای زائد کنید.

  • اگر فاصله بین تعداد جلسات لیزر موهای زائد زیاد شود یا کم شود چه میشود؟

یکی از مهم ترین نکات برای نتیجه گیری از لیزر موهای زائد رعایت فاصله بین تعداد جلسات لیزر موهای زائد است. برخی فکر میکنند با کم کردن این فاصله زودتر نتیجه می گیرند اما همین اشتباه باعث میشود شما نتیجه نگیرید. پس حتما به باتوجه به مشاوره پزشک و مشخص کردن این فاصله زمانی برای لیزر موهای زائد اقدام کنید.

  • تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟

بیکینی یکی از نواحی خاص بدن است که ممکن است در بعضی موارد به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشد. این ناحیه به دلیل رطوبت دائمی که دارد نسبت به بقیه ناحیه های بدن برای از بین رفتن موهای زائد مقاوم تر است و برای دیدن نتیجه نهایی  باید صبور باشد و تعداد جلسات لیزر موهای زائد بیشتری را برای این ناحیه بگذرانید.

خلاصه

تعداد جلسات لیزر برای هر فرد متفاوت است و فقط پزشک مربوطه می تواند به شما بگوید چند جلسه نیاز دارید. با یک جلسه مشاوره در کلینیک زیبایی پزشک تعیین می کند که به چند جلسه نیاز دارید، این تصمیم بر اساس رنگدانه های پوست و نازک یا ضخیم بودن موهای شما تعیین می شود. به عنوان یک قانون کلی اکثر مراجعه کنندگان به شیش تا هشت جلسه نیاز دارند و کمتر فردی نیاز به تعداد جلسات بیشتر دارد.

مراجعه کنندگان حدودا بین جلسات لیزر موهای زائد چهار هفته تا پنج هفته باید صبر کنند. در طول دوره موهای زائد فرد در چرخه رشد قرار دارد، اما بعد از هر جلسه متوجه رشد موهای کمتری در ناحیه مورد نظر می شود. حذف موهای زائد هر نا حیه از بدن حدودا نه ماه تا یک سال طول می کشد. بعد از پایان تمام جلسات فرد برای تمدید باید در هر سال یک یا دو باربه کلینیک مراجعه کند. همچنین نوع لیزی که در کلینیک زیبایی استفاده می شود، بر تعداد جلسات لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد. برخی از لیزر ها طول موج بیشتری تولید می کنند و عمق نفوذ بیشتری روی فولیکول های پوست دارد.

انواع لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با طول موج آن ها تنوع مختلفی دارند. به عنوان مثال دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم با سه طول موج اندیاگ، الکس و روبی کار میکند. هر کدام از این طول موج ها برای رنگ پوست های مختلف و ضخامت های مختلف مو می باشد و برای  اطلاعات بیشتر درباره طول موج انواع لیزر موهای زائد می توانید به مقاله انواع لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

یکی از فاکتور های مهم بهترین دستگاه لیزر این است که آن دستگاه از به روز ترین دستگاه ها باشد و نیاز همه مخاطبان خود را با هر نوع تایپ پوستی برطرف کند. لیزر موهای زائد تیتانیوم یکی از آن دستگاه های می باشد که آخرین نسخه آن تا سال 2023 به روز رسانی شده است. البته فاکتور های دیگری برای انتخاب دستگاه مهم است که در مقاله بهترین دستگاه لیزر موهای زائد درباره آن صحبت کرده ایم.

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد کوتاه مدت و جزئی هستند. یکی از این عوارض ایجاد قرمزی دقیقا بعد از انجام جلسات لیزر است و این قرمزی به دلیل تحریک شدن پوست و نتیجه گیری شما از لیزر می باشد. پس عوارض لیزر موهای زائد اصلا جای نگرانی ندارد و اگر این عارضه ها برای شما طولانی مدت بود حتما به پزشک مربوطه مراجعه کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد مقاله عوارض لیزر موهای زائد را بخوانید.

قیمت لیزر موهای زائد

شما برای حذف موهای زائد به روش های مختلف باید هزینه ای را پرداخت کنید. قبل از انتخاب این که کدام روش بهتر است؟ باید هزینه های آن را بررسی کنید. اگر کمی آینده نگر باشید متوجه خواهید شد که قیمت لیزر موهای زائد برای شما به صرفه تر از دیگر روش ها است. در این روش بعد از گذراندن نعداد جلسات لیزر موهای زائد از شر موهای زائد خود خلاص می شوید و دیگر نیاز به شیو ندارید. اگر میخواهید درباره هزینه های این روش درباره ناحیه های مختلف بدن بدانید حتما مقاله قیمت لیزر موهای زائد را بخوانید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آیناز
آیناز
5 ماه قبل

دستگاه پیشنهادی شما برای لیزر چه دستگاهی است؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x