تفاوت آر اف فرکشنال و co2 فرکشنال

تفاوت آر اف فرکشنال و co2 فرکشنال
تفاوت آر اف فرکشنال و co2 فرکشنال

تفاوت آر اف فرکشنال و co2 فرکشنال

امروزه به دلیل های مختلفی شاهد از بین رفتن سلامت و زیبایی هم میهنانمون به خصوص بانوان عزیز هستیم که از این علت ها می توان به استرس و فشار کاری و صد البته آلودگی هوا اشاره کرد که متاسفانه بسیار مضر می باشد .

اما به راستی باید چگونه با این علت ها مقابله کرد تا بتوان جلوی پیر شدن زودهنگام پوست را گرفت ؟ متاسفانه باید بگیم که طی تحقیقات گسترده ای که تیم پژوهشی ما انجام داده است اکثر کسانی که به دنبال جوانسازی پوست خود هستند جوان هستند .

از آن جایی که مراجعه به کلینیک ها و مراکز زیبایی بسیار زیاد شده است و سن مراجعه کنندگان نیز پایین آمده است باید برای ارائه خدمات جوانسازی بسیار دقت کرد و از تجهیزات استفاده نمود که بیشتر اثربخشی را در کمترین زمان و کمترین عوارض داشته باشد .

تا افراد جوانی که متاسفانه به علت های مختلف دچار پیری زودرس پوست شده اند درگیر عوارض دیگری نشوند و بتوانند با خیال راحت اقدام به زیباسازی و سلامت سازی پوست خود کنند .

تخریب به صورت فرکشنال

یکی از بهترین و علمی ترین متد ها برای جوانسازی و بالا بردن سطح کلاژن سازی در پوست استفاده از تخریب به صورت فرکشنال است که با استفاده از ابزار مختلف در یک محدوده خاص نقاطی را تخریب کنترل شده میکنیم و در عین حال نقاطی را در بین این نقاط تخریب شده سالم  باقی می گذاریم .

به این صورت با استفاده از بافت های سالم به کمک بافت های تخریب شده می رویم و سیستم ایمنی بدن را مجبور به کلاژن سازی می کنیم و در نهایت شاهد از بین رفتن سلول های مرده و جوانسازی پوست صورت و یا دیگر نواحی هستیم .

دستگاه های مختلفی با استفاده از ابزار های مختلفی می توانند تخریب کنترل شده به صورت فرکشنال ایجاد کنند که در ادامه به معرفی آن ها و بیان کاربرد ها و حتی مقایسه آن ها می پردازیم .

 

دستگاه لیزر co2 فرکشنال

یکی از قوی ترین دستگاه هایی که با استفاده از متد فرکشنال به جوانسازی و کلاژن سازی و حتی لیفت پوست کمک میکند دستگاه لیزر co2 فرکشنال است که همانطور که از اسمش پیداست از لیزر برای تخریب استفاده می کند .

همانطور که می دانید هر طیف لیزری دارای طول موج مشخص با موج های هم فاز است که بسته به طول موجی که دارند جذب های متفاوتی دارند و در نتیجه از انواع لیزر می توان در زمینه های مختلفی از درمان تا برش استفاده کرد .

دستگاه لیزر co2 فرکشنال با استفاده از گاز co2 می تواند لیزری با طول موج 10600 نانومتر تولید کند که می تواند دقیقا کاری را که می خواهیم در پوست به صورت کاملا تخصصی و دقیق انجام دهد .

این دستگاه در حال حاضر جزو برترین و با کیفیت ترین دستگاه ها برای جوانسازی پوست می باشد که اثربخشی فوق العاده بینظری دارد و لبخند را بدون عوارض روی مراجعه کنندگان شما می نشاند .

در دستگاه co2 پارامتر های مختلفی از فاصله عرضی و طولی گرفته تا قدرت هر نقطه را می توانید تنظیم کنید و این به شما این قدرت را می دهد که بهترین نتیجه را از درمان خود بگیرید .

 

لیزر co2 فرکشنال

 

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی

یکی دیگر از دستگاه های بینظیری که در لاین جوانسازی و لیفت پوست استفاده می شود دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی است که در واقع یک دستگاه ترکیبی از امواج رادیوفروکانسی و نیدلینگ یا همان سوزن یا همان میکرونیدلینگ است .

البته که تفاوت های بین ار اف فرکشنال و میکرونیدلینگاز زمین تا آسمان می باشد اما خب متد آن ها یکسان است .

در زمان درمان مراجعه کننده سوزن دستگاه به صورت فرکشنال وارد پوست می شود و علاوه بر تخریبی که بر جای می گذارد امواج آر اف یا همان امواج رادیویی که جزو ایمن ترین امواج برای انسان هستند را به داخل پوست تزریق می کند .

این مکانیزم باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن بیش از پیش تحریک شود و سطح کلاژن سازی را بالا ببرد  تا بتوانیم شاهد جوانسازی و لیفت پوست باشیم .

از دستگاه آر اف فرکشنال هم برای درمان پیری استفاده می شود و هم با توجه به ترکیبی بودن این دستگاه می توان برای جلوگیری از افتادگی پوست و پیری زودرس نیز استفاده نمود .

برای همین است که اکثر کلینیک ها و مراکز زیبایی حتما از دستگاه آر اف فرکشنال استفاده می کنند .

 

دستگاه آر اف فرکشنال

 

لیزر co2 فرکشنال بهتره یا ار اف فرکشنال سوزنی ؟

به جرات می توان گفت هر دو دستگاه جزو با کیفیت ترین دستگاه هایی هستند که می توانید برای ارائه خدمات جوانسازی از آن استفاده کنید و اثربخشی هر دو دستگاه نیز بسیار بالاست .

برای همین هم به شما اطمینان می دهیم که هر مراجعه کننده ای که بخواهد از خدمات کلینیک زیبایی شما استفاده کند کاملا رضایت خواهد داشت .

اما خب ذات تولید انرژی در این دو دستگاه متفاوت زیرا یکی انرژی را از لیزر می گیرد و دیگری از امواج رادیویی که خب طبیعتا می توانیم بر این اذعان داشته باشیم که دقت در لیزر بسیار بالا تر می باشد .

از دیگر نکاتی که در مقایسه دو دستگاه لیزر co2 فرکشنال و دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی می توانیم به آن اشاره کنیم کاربرد های مختلف آن ها هستند .

به عنوان مثال دستگاه لیزر co2 فرکشنال دارای پروب های مختلف و کاربردی می باشد که از آن ها حتی برای برش های جراحی نیز می توان استفاده کرد .

و خب پروب واژینال که برای جوانسازی و تنگ سازی و همینطور روشن سازی ناحیه ژنیتال بانوان نیز استفاده می شود که اتفاقا بسیاری از پزشکان محترم زنان از لیزر co2 فرکشنال برای بانوان خریداری و استفاده می کنند .

اما دستگاه آر اف  فرکشنال سوزنی نیز یک کاربرد بسیار عالی دارد که برای رفع ترک های پوستی مانند ترک های بارداری مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند مشتریان زیادی را به کلینیک شما بیاورد و اعتبار مرکز زیبایی شما را روزافزون کند .

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x